sobota, 11 maja 2013

Nasze Miasto i nasz Park.

Cześć Tu ja Andżelika.
 Chcę zrobić post na temat naszego miasta i parku.
W tamtym roku gdy nie miałam jeszcze psa sama się raz przeszłam po parku.
Jak było ciepło to nawet też spacerowałam razem z Olką.
Wtedy padał deszcz jak pamiętam , ale już później zrobiło się przepięknie.
A tu zdjęcia :
To jest nasz park. Kiedyś jak byłam mała miałam 3-5 lat , były tutaj łabędzie które pływały sobie po tej wysepce zawsze ją obkrążały było u nas nawet też mini ZOO. Ale już nie ma.
Jest taka fontanna a za nią taki murek gdzie można się schować gdy pada deszcz. Po prawej stronie jest plac zabaw gdzie zawsze wolno się pobawić.
To jest nasz ratusz Jacek  a w nim jest biblioteka i muzeum. Jacek jest na samej górze i trzyma kulę dużą. 
I tu jeszcze zdj. parku.

Nasz palac.

Mam pytanie : Czy robie ladne zdj.? Odpowiedzi w komentarzu ;]
 ANDZELIKA 19:25 11-05-2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz