piątek, 17 maja 2013

Nasz Mistrz.

Cześć w czwartek wybraliśmy się do Kolegi i nasz kolega Kacper prowadził nas na około drogi i jeszcze dalej byliśmy od tego kolegi. Cytuje jego słowa : Ja wiem gdzie ja jestem ale nie wiem gdzie się znajduję''. 
Prowadził nas na około drogi i jak mówiłam pamiętacie Powalonego Marcina?. 
On go jeszcze popierał że dobrze jedziemy.
Bo to jego ziomuś jak powiem .
I jechaliśmy na około drogi .
Aż w końcu zadzwoniliśmy po mamę Mateusza i mnie i Julkę zabrała samochodem , a oni mądrzy jechali rowerami.
Do jego domu.

Oto Mistrzu Kacper:

Jest łobuzem że tak powiem
I ii :D 
Hahahahaha ma różne pomysły i dobrze gra w piłkę.

















Nie mam foty ,,Powalonego Marcina'' Ponieważ usunął mi zdj z telefonu.
                                                                                                        Andżelika 17.05.2013 r
                                                                                                          22:07

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz