piątek, 10 maja 2013

Morze..

Cześć tu jeszcze ja ;d

Mieliście udaną majówkę? ;d
Ja miałam i to bardzo pojechałam nad morze do Władysławowa. 
Teraz wszystko opiszę i po koleji będę dodawać zdj. ;*

1.Dzień

Idę się przejść po całym Władysławowie . 
Widziałam duży ogromny hotel o nazwie ,,Pekin'' uśmiałam się jak zobaczyłam jeszcze jedną nazwę hotelu ,,Titanic'' :D


Teraz trochę morza.

Tutaj to akurat byłam
w porcie. 
Jak byłam nawet mewy się ustawiły w rządku ale wtedy zdjęcia nie ujełam.



































2 dzień. :
Siedze sb w domu bo nie  chce mi się nic robić więc powiem tak jagby że sobie leniuchowałam.

Dzień 3.
Jadę na Hel z Helu do Gdyni.

W Helu nie zrobiłam ani jednej foci ;d
Ale za to w Gdyni zrobiłam.

Byłam na okręcie ,,Błyskawica'' ale dokładnie go widziałam ponieważ zwiedzania jeszcze nie było ale za to strzelali z armaty a ja się wystaszyłam ;d Ale byłam jeszcze na innym okręcie.




A teraz zdjęcia z okrętu.
Byłam jeszcze w akwarium . 




No to koniec ;d
:D Już dalej zdjęć nie mam może dodam w innym czasie ;*
Pa
                                                            Andżelika, 10-05-2013.
                                                                        godz: 10:03

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz